چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست




















Blog . Profile . Archive . Email  


........... عشق یعنی

love is ..........

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت15:41---27 خرداد 1391
وب خیلی خیلی نازی داری حتما به من هم سر بزن نانا...

بهار
ساعت15:41---27 خرداد 1391
وب خیلی خیلی نازی داری حتما به من هم سر بزن نانا...

بهار
ساعت15:41---27 خرداد 1391
وب خیلی خیلی نازی داری حتما به من هم سر بزن نانا...

shahin
ساعت17:27---12 خرداد 1391
slm khoobi
bazam mese hamishe ali bodi
*من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
**من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
***من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
*****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
******من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
*******من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
********من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
******من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ♥
*****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
***من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
**من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
*من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
nazar yadet nareha


farzaneh
ساعت7:23---6 خرداد 1391
salam duste man
mersi azizam az comment zibayee ke baram gozashti ommidvaram to ham be hame arezuhat beresi
duset daram


farzaneh
ساعت9:47---4 خرداد 1391
سلام دوست عزیز
امروز یه مهمونی کوچولو داریم خوشحال میشم به وبم سر بزنی راستی کادو یادت نره دست خال نیایی هاااا
ممکنه راهت ندن


farzaneh
ساعت8:30---30 ارديبهشت 1391
salam duste aziz
apam ba chand poste jadid va hamcenin montazere hozore garmet


farzaneh
ساعت7:28---28 ارديبهشت 1391
salam dadashi aziz
link shodi nazanin


shahin
ساعت2:01---28 ارديبهشت 1391
سلام دوست گرامی....
واقعا عالی...خیلی خیلی خیلی خوب هستش...
موفق باشی
با اجازت لینکت میکنم


zhabiz
ساعت23:43---27 ارديبهشت 1391
salam.kheili ghashang bood vagheanam eshgh yani hamina

farzaneh
ساعت7:26---27 ارديبهشت 1391
salam doste aziz web jalebi dari man linket kardam khsti belink

arezoo
ساعت19:15---26 ارديبهشت 1391
هزاران بار نالیدم چرا ،



افسانه ها دارد دلم



نمی دانستم این تکرار زمان است



باور کردم



ایمان آوردم



کنون



زایش دوباره را که :



تاریخ هم در من تکرار می شود ...



بی سبب نیست که دلها بی تو می زاید ، ای مرد سخن !



یا رب با تو سخن می گویم :



گر به تو افتدم نظر ، چهره به چهره ، رو به رو



شرح دهم غم فراق ، نکته به نکته ، مو به مو


کاش یکم بارون بگیره
ساعت17:09---11 ارديبهشت 1391
اگه يكي رو ديدي وقتي داري رد ميشي بر مي گرده ونگات مي كنه بدون براش مهمي اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري ميرفتي بر مي گردو با عجله مياد به سمتت بدون براش عزيزي اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري مي خندي بر مي گردو نگات مي كنه بدون واسش قشنگي اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري گريه مي كني مياد با هات اشك مي ريزه بدون دوستت داره





سلام واقغن وب بسیار زیبایی داری
من لینکت کردم
اگر مایل بودی منو هم لینک کن
به من سر بزن


مهدی
ساعت16:56---11 ارديبهشت 1391
خوشگل بود ...

مسلم
ساعت22:24---28 فروردين 1391
راستی پوریا جون لینکت کردم.
پاسخ:داداش وبلاگ زیبایی داری من هم شمارو لینک کردم


مسلم
ساعت22:23---28 فروردين 1391
لحظه های با دوست بودن مثل خط سفید
جاده است .تیکه تیکه میشه ولی قطع نمیشه .

سلام دوست عزیزم ...بهت تبریک میگم
وب بسیار خوب –زیبا وپر محتوایی داری .
خوشحال میشم به من هم سری بزنی ونظرت رو بگی.
به امید دیدار .


علیرضا محمودیان
ساعت18:30---28 فروردين 1391
سلام پوریا من هر کاری میکنم نمیتونم وبلاگتو لینک کنم فکر کنم مشکلش اون سایتی هست که تو توش وبلاگ درست کردی چون برای بلگفا و میهن بلاگ مشکلی ایجاد نمیکنه و به راحتی لینکشو میکنه اگه وبلاگ دیگه ای داری بگو تا لینکت کنم

علیرضا محمودیان
ساعت17:20---26 فروردين 1391
سلام پوریا

لینکت کردم تو هم منو با اسم ((یه سمپادی))لینک کن
پاسخ:قربونت


احمد
ساعت18:48---20 فروردين 1391
سلام دوست من وب خوشملو باحالی داری امیدوارم موفق باشی و وبت هر لحظه بهتر و بهتر تر بشه من اپم لطف میکنی اگه سر بزنی و نظرت رو در مورد وبم بگی .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 16 فروردين 1398برچسب:,ساعت 19:51 توسط پوریا فتح الهی| |


Power By: LoxBlog.Com

چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست




















Blog . Profile . Archive . Email


........... عشق یعنی

love is ..........

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت15:41---27 خرداد 1391
وب خیلی خیلی نازی داری حتما به من هم سر بزن نانا...

بهار
ساعت15:41---27 خرداد 1391
وب خیلی خیلی نازی داری حتما به من هم سر بزن نانا...

بهار
ساعت15:41---27 خرداد 1391
وب خیلی خیلی نازی داری حتما به من هم سر بزن نانا...

shahin
ساعت17:27---12 خرداد 1391
slm khoobi
bazam mese hamishe ali bodi
*من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
**من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
***من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
*****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
******من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
*******من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
********من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
******من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ♥
*****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
***من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
**من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
*من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
nazar yadet nareha


farzaneh
ساعت7:23---6 خرداد 1391
salam duste man
mersi azizam az comment zibayee ke baram gozashti ommidvaram to ham be hame arezuhat beresi
duset daram


farzaneh
ساعت9:47---4 خرداد 1391
سلام دوست عزیز
امروز یه مهمونی کوچولو داریم خوشحال میشم به وبم سر بزنی راستی کادو یادت نره دست خال نیایی هاااا
ممکنه راهت ندن


farzaneh
ساعت8:30---30 ارديبهشت 1391
salam duste aziz
apam ba chand poste jadid va hamcenin montazere hozore garmet


farzaneh
ساعت7:28---28 ارديبهشت 1391
salam dadashi aziz
link shodi nazanin


shahin
ساعت2:01---28 ارديبهشت 1391
سلام دوست گرامی....
واقعا عالی...خیلی خیلی خیلی خوب هستش...
موفق باشی
با اجازت لینکت میکنم


zhabiz
ساعت23:43---27 ارديبهشت 1391
salam.kheili ghashang bood vagheanam eshgh yani hamina

farzaneh
ساعت7:26---27 ارديبهشت 1391
salam doste aziz web jalebi dari man linket kardam khsti belink

arezoo
ساعت19:15---26 ارديبهشت 1391
هزاران بار نالیدم چرا ،



افسانه ها دارد دلم



نمی دانستم این تکرار زمان است



باور کردم



ایمان آوردم



کنون



زایش دوباره را که :



تاریخ هم در من تکرار می شود ...



بی سبب نیست که دلها بی تو می زاید ، ای مرد سخن !



یا رب با تو سخن می گویم :



گر به تو افتدم نظر ، چهره به چهره ، رو به رو



شرح دهم غم فراق ، نکته به نکته ، مو به مو


کاش یکم بارون بگیره
ساعت17:09---11 ارديبهشت 1391
اگه يكي رو ديدي وقتي داري رد ميشي بر مي گرده ونگات مي كنه بدون براش مهمي اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري ميرفتي بر مي گردو با عجله مياد به سمتت بدون براش عزيزي اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري مي خندي بر مي گردو نگات مي كنه بدون واسش قشنگي اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري گريه مي كني مياد با هات اشك مي ريزه بدون دوستت داره





سلام واقغن وب بسیار زیبایی داری
من لینکت کردم
اگر مایل بودی منو هم لینک کن
به من سر بزن


مهدی
ساعت16:56---11 ارديبهشت 1391
خوشگل بود ...

مسلم
ساعت22:24---28 فروردين 1391
راستی پوریا جون لینکت کردم.
پاسخ:داداش وبلاگ زیبایی داری من هم شمارو لینک کردم


مسلم
ساعت22:23---28 فروردين 1391
لحظه های با دوست بودن مثل خط سفید
جاده است .تیکه تیکه میشه ولی قطع نمیشه .

سلام دوست عزیزم ...بهت تبریک میگم
وب بسیار خوب –زیبا وپر محتوایی داری .
خوشحال میشم به من هم سری بزنی ونظرت رو بگی.
به امید دیدار .


علیرضا محمودیان
ساعت18:30---28 فروردين 1391
سلام پوریا من هر کاری میکنم نمیتونم وبلاگتو لینک کنم فکر کنم مشکلش اون سایتی هست که تو توش وبلاگ درست کردی چون برای بلگفا و میهن بلاگ مشکلی ایجاد نمیکنه و به راحتی لینکشو میکنه اگه وبلاگ دیگه ای داری بگو تا لینکت کنم

علیرضا محمودیان
ساعت17:20---26 فروردين 1391
سلام پوریا

لینکت کردم تو هم منو با اسم ((یه سمپادی))لینک کن
پاسخ:قربونت


احمد
ساعت18:48---20 فروردين 1391
سلام دوست من وب خوشملو باحالی داری امیدوارم موفق باشی و وبت هر لحظه بهتر و بهتر تر بشه من اپم لطف میکنی اگه سر بزنی و نظرت رو در مورد وبم بگی .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 16 فروردين 1398برچسب:,ساعت 19:51 توسط پوریا فتح الهی| |


Power By: LoxBlog.Com